Besøk oss på YO-messa 2.12

Yrkesorienteringsmessa (YO) avholdes i Isbjørnhallen tirsdag 2.12. Besøk vår stand der dere finner Christin og Cecilie. Vi gleder oss til å møte ungdom, arbeidsgivere og andre samarbeidspartnere.

Vi forteller gjerne om hvordan vi jobber med inkludering, muligheter og veien videre i arbeidslivet.

Andre saker

I dag har vi plukket søppel, skravlet, ledd – og selvfølgelig avsluttet med is i…
Velkommen som søker - vi har ledig to stillinger som veileder: Ønsker du å jobbe…